What I Do on Planes When I’m Bored

Greetings peeps! I hope you’re having a great day! And because it’s the summer holidays and sometimes people travel, maybe, who knows? Idk I just realized I had never talked about this. Obvs because of the situation we’re in, people aren’t really going anywhere by plane, but you know what? I wrote this post a…

2019 Summer Bucket List Review!

Greetings peeps! I hope you’re all doing great! Well, I’m nervous because school starts tomorrow and omg! Yeah I don’t wanna go at all, but oh well. And because it’s the end of summer vacay…. It’s time for a Summer Bucket List Review!!! Let’s see how many things I haven’t done this year, yaaaay!! But…

I Went to Mexico for 2 Months

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day!! Remember when I told you I was gonna share pics of the things I did which I talked about in previous posts? Me neither! Kidding, let’s go! I gathered all of the pictures I wanted to show you and I’m about to do it. Oh…

Life Update: August 2019

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day! I am! So today is the day I tell you some more about ma life ad how I’ve been doing during my holidays in Mexicawww!! Can’t believe it! It’s been almost two months since me and my parents came and that’s a looooong time my…

Life Update: July 2019

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day! I am! And the month is ending, which means it’s time to do a life update! It’s been really long since I did one for the last time, anyway… It’s been more or less a month since I went on holiday to Mexico, a lot…

Thoughts When School is Over

Greetings peeps! How are y’all doing? I hope you’re all having a great day! I am! So honestly, I’m not werid talking about school when summer vacation just started, right? Right? Maybe I have a problem. So yeah, get reay to relate y’all! Or maybe not. Thoughts When School is Over: Omg I can’t believe…

2019 Summer Bucket List!

Greetings peeps! How are y’all doing? I’m doing good! I’m alreayd in Mexico, so this is my first post while I’m here! Today I decided I would do what I always do when summer comes and that is… A bucket list! Yay! I feel like this is something a lot of people do, so it’s…

Omg! I have some news!

Greetings peeps! What’s new in your lives? I hope you’re all having an amazing day! I am! You know why? Yeah, you don’t, that’s why I’m making this post, too keep you updated even if you don’t care! So I’m making this post to tell y’all I’m going on holidays for 2 months and something…

My Summer Playlist | August 2018

Greetings peeps! I hope life’s treating y’all well!! August is coming to an end and it’s unbelievable because it happened SO FAST and SO many things happened! I even got sick twice and all lol So it’s time for another playlist!!!!! Last one I did was last month, and maybe the songs I listen to…

A Festive Day in My Hometown!

Greetings peeps! Yo, wassup! So I should be sleeping cause it’s 1:00 am of the day before posting this, because I may not have time to make it tomorrow, hehe! Anyway, I have something to say! So this year, as I didn’t go to Mexico for holidays, I could stay at my hometown’s parties whohoooooooo!! 😝😝…

The Truth About Summer Vacay

Greetings peeps! Yo whash poppin! Lol that’s so fun to say! Whatever, today I had no idea what to talk about, and then I thought about the summer holidays and how nothing’s ever what you expect. Concerned reader: What do you mean, Ana? I mean that people are always wanting it to be summer and…