2019 Winter Sale Shopping Haul | Part 1

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day! I am! So since about 2 weeks I was going to make a shopping haul, cause it’s been a long time since I did a Shopping Haul for the last time. I wanted to make the haul before, bu then where I usually take pics…

Attempting a Smokey Eye!!

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day! So actually today I was gonna do a shopping haul, but I couldn’t so I’ll be doing my second option, a makeup look! Yaaaay I’m so happy!! It’s been a while since I did a makeup tutorial for the last time. Dude, I gotta make…

Lemme Introduce You To My Health Tracker

Greeting peeps! I hope you’re all having a great day!!! Today’s the 39th post I’m making in a row, I’ve been posting for 39 days!!!! What? Dude, I’m not a blogger, I’m a spammer or something, anyway… So today I’m making a blogpost I probably should have made a long time ago. So as some…

My Lady Doctor Didn’t Know What PCOS Was?!

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day!! You know, today I decided it was time to talk about PCOS again because it’s PCOS awareness month and I think I should post more on the topic. So Das what we’re doing!!! If you don’t know what PCOS is or don’t know what the…

2018 Summer Sales Haul | Part 3

Greetings peeps! I hope life is treatin’ y’all well! So today it is sadly the last shopping haul day *cries* but don’t worry, I’ll do more obviously! Most probably on the next sales lol wait, who said that? In case you missed it, here are part 1 and part 2 of this haul. 😊 Let’s go, I’m…

2018 Summer Sales Haul | Part 2

Greetings peeps! I hope you’re having a great day! I am! So today’s the second haul day whohooooo lol I feel very interesting doing hauls in consecutive days, like look at me I’m a fashion person! Blah blah blah let’s do it, I’m not a fashion person, I just like clothes and taking pics for…

2018 Summer Sales Haul | Part 1

Greetings peeps! I hope you’re having a great day!!! So it’s been a while since I did a shopping haul for the last time, I was going to do one when the year began, but then I had exams and stuff. And then I never had time. But now I’m back on track!!!! For the…

My First Ever Makeup Tutorial

Greetings peeps! I hope you’re all having a great day! So one thing I’ve been wanting to do on my blog for a long time was makeup! I didn’t really know how cause dis a blog but I thought, why not? I also thought maybe you’d like it, idk! I thought I could try something…

I was Diagnosed with PCOS?

Greetings peeps! I hope you’re having a great day! I am! So there’s something I’ve been wanting to tell you for some time and I wasn’t really sure about it at first, but now I thought it was time. On june, I was diagnosed with PCOS. What’s PCOS? PCOS stands for Polycystic Ovary Syndrome. The…

Me Reacting to Ariana Grande’s God Is A Woman!

Greetings peeps! How are you guys doing? I hope you’re doing good! So today I didn’t know what to do and then I saw my last song reaction was on April, and then I remembered something.. I love Ariana Grande’s song “God is a Woman”!!! And because it makes no sense to me, I’m gonna…

Having Your Period In Summer

Greetings peeps! How have you been doing lately? I’ve been burried in hormones cause lol I got my period recently and I thought it’d be a great idea to talk about it today cause it’s nice hehe! What’s better than talking gross stuff? Honestly nothing. *omg I just realized that sounded really bad, don’t dirty…